مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

16 ساعت کاری

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ
اهل روزمره نویسی در فضای وبلاگ نیستم و فقط خواستم بنویسم که امروز نزدیک به 16ساعت درگیر کارم بودم.
این 16ساعت از صبح ساعت 5 شروع می‌شود و تا بعد از ظهر ساعت 5 که به منزل برسم، ادامه دارد؛
و گاهی مانند امروز که مجبور می‌شوم اضافه‌کار هم بایستم، عملاً روز و توانم صرف کار می‌شود.
این را از این جهت نوشتم که بدانید امروز و امشب چقدر خسته هستم و نمی‌خواهم به هر قیمتی یک پست منتشر کنم.
  • مرد مُفرد

نظرات (۶)

  • کنت مونت کریستو
  • فعلا که اینکار رو کردید:دی

    خدا قوت
    من نمی‌دونم واقعن چطور ژاپنی ها تمام روزها حداقل ۱۶ ساعت کار میکنند؟!..
    سلام.
    پاسخ:
    سلام از ماست.
  • فرناز فرزان
  • خسته نباشید
    خدا قوت
    پاسخ:
    ممنونم.
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • خسته نباشی مرد :)
    سلام
    سالهای زیادی از عمرم رو به کار کرن زیاد صرف کردم شاید بیشتر از سیزده چهارده سال از شیش و هفت صبح تا نه ده شب و الان در آستانه گذشتن از نیمه عمر احتمالیم افسوس ساعتهایی رو میخورم که میشد کنار خانوادم باشم ولی نبودم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.