مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

سه انگیزۀ باارزش برای وبلاگ نویسی

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ
منظور من از نوشتن وبلاگ، یک جریان مستمر و پایدار است؛ نه ایجاد یک وبلاگ و انتشار پست‌های سطحی.
برندسازی شخصی
وبلاگ می‌تواند از ما یک برند شخصی بسازد و این برند را به نحوه‌های گوناگون مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهیم؛ البته همین برند شخصی با وبلاگ، خود دنیایی از گفتن و تجربه‌هاست که شاید بعدها بیشتر درباره‌اش نوشتم!

شبکه‌سازی با افراد ارزشمند
وقتی وبلاگ می‌نویسیم، می‌توانیم با افراد ارزشمند در یک شبکۀ کاری/تخصصی/علاقه‌ای لینک شویم؛ افرادی که شاید در دنیای فیزیکی به سختی آنها را پیدا کنیم.
اکنون این سؤال را از خود بپرسید که از وقت و عمرم برای نوشتن چه چیزی بهره می‌برم؟

تکامل شخصی
نوشتن وبلاگ اگر به روش صحیح و هدفمند باشد، باعث رشد و توسعۀ فردی ما می‌شود. پست‌های محققانه(و نه سطحی) به ما اندیشیدن و پژوهش را آموزش می‌دهد. وبلاگ‌نویسی باعث می‌شود خودمان را بهتر بشناسیم.

وبلاگ‌نویسی فایده و البته آسیب‌های زیاد دیگری هم دارد که بیان همۀ آنها در این مختصر نمی‌گنجد. تلاش کردم سه مورد از مهم‌ترین فواید را بنویسم و البته به آسیب‌ها کاری نداشته باشم، چون مخاطب من افراد علاقه‌مند به وبلاگ‌نویسی هستند.
به یاد داشته باشیم وبلاگ‌نویسی حرفه‌ای اصلاً آسان نیست، اما عشق و علاقه سختی‌ها را به آسانی تبدیل می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.