مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

تبادل لینک

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ق.ظ
تبادل لینک را نه از جهت تبلیغ و یا بده-بستان که به خاطر حمایت و دلگرمی دوستان وبلاگ‌نویس از هم ضروری می‌دانم.
به تبادل لینک به عنوان یکی از اجزای مهمّ اِصولِ "اخلاق حرفه‌ای وبلاگ‌نویسی" نیز اعتقاد دارم.
به همین خاطر این صفحه را اختصاص به بک‌لینک به دوستان قرار داده‌ام که همزمان در قسمت پیوندها نیز قابل مشاهده هستند.
اگر "مرد مُفرد" را در پیوندهایتان قرار دادید، حتماً اطلاع دهید.

تبادل لینک

نظرات (۵)

آهااا باید تو پیوندها باشید؟.
پاسخ:
بلی؛ اما محتوایی شما ندارید!؟!
شما لینک شدید
پاسخ:
شما لطف دارید. پیشنهاد می‌کنم با وبلاگ یکی از دوستان که مرتبط تر با شما هست هم تبادل لینک کنید: اسم وبشون، "دانشجوی مدیریت" هست.
  • علیرضا آهنی
  • لینک شدید.
    پاسخ:
    متقابلا انجام شد!
  • امید شمس آذر
  • پس من کو؟!
    پاسخ:
    هستید!
  • جناب منزوی
  • بنظرم تبادل لینک تا حدودی خوبه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.