مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

#با_حسین_حرف_بزن

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ق.ظ
از دوستان وبلاگ‌نویسی که این وبلاگ را فعالانه دنبال می‌کنند، دعوت می‌کنم با مولایمان امام حسین(ع) نجوایی کنند و این نجوا را در این فضای مجازی ماندگار؛ باشد که این کار باقیات صالحاتی برایمان شود و بهانه‌ای برای عاقبت‌بخیری.

پانوشت: لطفا فردا یا پس فردا، تصاویر و متونی تولیدی با کلیدواژه‌های زیر در فضای وبمان منتشر نمایید تا بلکه قدمی برای نشان دادن درست واقعیات عاشورا و امام حسین(ع) به مردم دنیا داشته باشیم.
Ashura
Ashoora
Ashoura
Imam Hussain
آقای من سلام!
روی ماه شما را ندیده‌ام، اما ارادت خدمتتان دارم و به اندازۀ وسع و توان ناچیزم، برای زنده نگه‌داشتن هر چه بیشتر یادتان و گرم ماندن مجالستان تلاش می‌کنم؛ نه به این اُمید و نیت که دستمان را بگیری و یا در شب قدر و برزخ هوایمان را داشته باشی؛ چرا که این مدل نوکری، تاجری است تا نوکری! به عشق شما انجام می‌دهم آنچه از دست من برمی‌آید.

ای امام عزیزم!
می‌دانم که یاد شیعیان هستی و برایشان دعا می‌کنی.
خانۀ خدا را دیدم، اما قسمت نشده که زیارت شما بیایم؛ قسمتم کن که با همسرم به زیارتتان بیایم.

مولای بی‌کفنم!
درست که امروز سال‌ها از عاشورا و کربلای شما گذشته است، اما هر روز عاشورا و هر روز کربلاست؛
به سهم خودم تلاش می‌کنم نماز و امربه‌معروف را از یاد نبرم و به آن عمل نمایم، هر چند تلخ باشد و یا منافعی را از من بگیرد.

ای فرزند پیامبر(ص)!
خدا را شاکرم که عشق شما را در دلم قرار داد و با عشق و ارادت به شما پیر می‌شوم.
دعا کنید که با عشق شما هم به سرای باقی سفر کنم.
هوای این بندۀ خطاکار و گنه‌کار را داشته باشید که خیلی سفر درازی در پیش دارد.

یا حسین!
در کربلای شما نبودم و سعادت نداشتم در رکاب شما شمشیر بزنم؛ اما این رزق را به من بدهید که در این دوره و عصر ارتباطات و اینترنت، در جدال با دشمن شمشیر بزنم و از حرمت شما و حرمتان دفاع کنم.

یٰا اَبٰا عَبْدِ اللهِ!
اگر اندک آبرویی نزد شما دارم، شما را به مقام شامخ مادرتان قسم می‌دهم که نزد خدا سفارش نمایید که فرج مولایمان حضرت مهدی(ع) را نزدیک‌تر گرداند و ایشان را بتوانیم زیارت کنیم.
شما را به حضرت علی‌اکبرتان قسم می‌دهم که بعد از طلاق تلخی که داشتم، بتوانم زندگی را شروع کنم که در پناه آرامش آن، بهتر و بیشتر خدمت شما و نوکریتان را بکنم.
شما را به دستان بریدۀ حضرت ابوالفضل قسم می‌دهم عنایتی کنید در مسیر دین‌داری و مؤمن شدن، خسته نشویم و از شیطان‌های زمانه تبعیت نکنیم.
شما را به علی اصغرتان قسم می‌دهم فرزندی نصیبم کنید که عشق و محبت شما اهل بیت(س) را در دل داشته باشد و فرزندی صالح برای من و مادرش.
من را دعا کنید آقا که عاقبت به خیر شهید شوم...
  • مرد مُفرد

مطالب جالب دینی

نظرات (۳)

منم همینطور :)
ایشالله یه روز ماهر میشین .
منم وقتی می خوام ی تغییری بدم کد های آماده رو کپی می کنم و ی تغییرات جزیی میدم همین ...
ن ک برش داری ، مشکلشو حل کن .
نذرتان قبول
پاسخ:
شاید باورتان نشود؛ اما من در بحث کد و قالب تیله بازم! این را هم به زحمت گذاشتم!
و اصلاً نمی‌دانم چطور برش دارم!! برای همین بعد از ماه صفر اگر عمری بود، قالب را عوض می‌کنیم؛ البته در همین شکل ساده ان شالله.
یه کم گیر داره وقتی می خوام نظر بدم و تایپ کنم دکمه ارسال رو بزنم با گوشی . شاید به خاطر این روبان مشکیه
پاسخ:
برادر این روبان مشکی را نذر کردیم تا آخر صفر باشه؛ سختی هست ببخشید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.