مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

دوبیتی امام زمان

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ق.ظ
یکی از دوستان وبلاگ‌نویس روی پست "عکس‌نوشت" پیام گذاشته بود با این مضمون که: توشه‌ای برای آخرت ندارم!
نوشتم: خوب توشه‌ای بسازید!
یکی از این توشه جمع کردن‌ها، یاد و احترام به امام زمانمان هست.
هر جمعه از امام زمانم یادی می‌کنم: زیارتی، صدقه‌ای و خواندن سورۀ مؤمنون به نیت هدیه به ایشان.
نزدیک غروب نیز زیارت آل یس می‌خوانم تا حداقل دلم خوش باشد که امامم را فراموش نکرده‌ام.

چندی پیش کتاب "تمنای وصال" را مطالعه می‌کردم و دوبیتی‌های لابلای کتاب عجیب به دل نشست.
برایتان می‌گذارم که هم لذتش را ببرید و هم استفاده کنید: خواه جایی بنویسید که همیشه جلوی دیدگانتان باشد و خواه به صورت پیامکی برای دوستان و عزیزانتان در این روز جمعه بفرستید.
امیدوارم خوشتان بیاید و بندۀ کمترین را در دعاهای خود در این شب‌ها فراموش نکنید.

دوبیتی امام زمان

شها خود آگهی از حال زارم
دگر تاب شکیبایی ندارم
همی خواهم که رخسارت ببینم
پس آنگه پیش پایت جان سپارم

خانه‌ات را حلقه بر در می‌زنم
گرد بامِ خانه‌ات پر می‌زنم
آنقَدَر در می‌زنم این خانه را
تا ببینم روی صاحبخانه را

همی‌خواهم ز یاران تو باشم
رهین خوان و اِحسان تو باشم
به هر جا می‌روم ذکر تو گویم
به هر بزمی ثناخوان تو باشم

ز ظالم دادِ مظلومان تو گیری
کنی از ناتوانان دستگیری
تو شاها پناه بی پناهان
به خود بیچارگان را می‌پذیری

شود روزی که دیدار تو بینم
گلی از گلشن رویت بچینم
شبی خار گلستان تو باشم
بَرَت زاری کنم با تو نشینم

در دل خود کشیده‌ام نقش جمالِ یار را
پیشۀ خود نموده‌ام حالت انتظار را
سوزم و سازم از غمش روزوشبان به خون دل
تا مگر ببینم آن طرۀ مشکبار را

اَلا زندانی زندان غیبت
دعا کن طی شود ایام غیبت
به آنانی که مشتاق ظهورند
به سالی بگذرد هر آنِ غیبت
  • مرد مُفرد

مطالب جالب دینی

نظرات (۷)

سلام علیکم
بسیار خوب!
خدا خیرتان دهد!
چقدر خوب ! 
اشعار هم خیلی دلنشینن ....
ان شاالله ما هم بتونیم مثل شما هر روز کاری برای شادی اماممون انجام بدیم و از یادشون غافل نشیم ...

رنگو یه خورده روشنتر کردم و سایز هم بزرگتر کردم بهتر شد؟
پاسخ:
کمی.
ان شاءالله چشم.
رنگش یا فونت یا خوده قالب؟
خیلی ممنون گفتین چشم درستش میکنم
پاسخ:
فونت ریز است؛
رنگ نیز چشم را نمی‌نوازد!
اللهم عجل لولیک الفرج .

خیلی زیبا و کار خیلیی خوبیه . ان شاءالله توفیق پیدا کنیم انجام بدیم..
گاهی اینقدر تو روزمرگی غرق میشیم با اینکه واقعا دوست داریم اما زمان کم میاد... هرچند مشکل از زمان نیست مشکل ماییم ک الویتامون درست نیست و بیشی از زمان رو به کارهای بیهوده سپری میکنیم :( 
التماس دعا
پاسخ:
تشکر از نظرتان. حتما شما هم دربارۀ راه‌های ارتباط با امام زمان(عج) بنویسید.
ضمنا قالب وبتان چشم را آزار می‌دهد جسارتا؛ حداقل برای بندۀ حقیر.
من محتاج دعا هستم خودم!!
شعر زیبایی بود 👌
بسیار زیبا ، از این اشعار بیشتر بزارید، استفاده کردیم:)
پاسخ:
ما گذاشتیم؛ شما هم بگذارید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.