مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

The End

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹ ب.ظ
عشق وبلاگ‌نویسی و نوشتن همیشه با من بوده و هست، اما حس می‌کنم یک جای کار نوشتن در وبلاگ مشکل دارد.
شاید بهتر باشد در وب تخصصی خودم بنویسم و انرژیم را در دو جا نگذارم.
شاید هم اشتباه می‌کنم و دوباره بعد از چند وقت، دوباره هوس نوشتن به سرم بزند.


نمی‌دانم.
اما تصور می‌کنم با همۀ تجربه‌های وبلاگ نوشتن، مرد مفرد هم نتوانست آنچه را که من می‌خواهم، به نمایش بگذارد.
شاید عیب از من باشد که ایده‌آل نگرم و می‌خواهم همه چیز عالی باشد، اما به نظرم این سبک نوشتن، اثربخشی که مرا ارضا کند، از خود نشان نمی‌دهد.

با 12843بازدیدکننده تا به این لحظه
به کار مرد مفرد خاتمه می‌دهم.

به احترام مخاطبانم، تا آخر دی‌ماه این وب را فعال نگه می‌دارم.

شاید به جای جدید و با نامی جدید کوچ کردم؛
شاید هم...الله اعلم.
  • مرد مُفرد

نظرات (۸)

سلام
من وب ندارم.
ولی آدرس ایمیل م رو براتون می نویسم که اگر مایل بودین آدرس جدیدتون رو برام ارسال کنید.
تقریبا هر روز به صفحه تون سر می زنم؛ البته به ندرت کامنت می ذارم.

پاسخ:
ایمیل زده شد خدمتتان.
سلام
امیدوارم در تصمیمتان بازنگری کنید
در ضمن شما را به خواندن این مطلب دعوت می کنم
http://publication.blog.ir/post/41
سلام.
چون من، شما و نوشته هاتون رو دوست دارم.
و دنبال کردن صفحه تون، البته در سکوت آرامش، برام خواستنی ست.
پاسخ:
هویت شما چیست...؟ آدرس وبتان؟
من اگر بخواهم خانۀ جدید را معرفی کنم، به وب‌های هویت دار معرفی می کنم.
  • محمد قلیچ خانی
  • سلام آقای مفرد .. قلیچ خانی هستم ( نقل بلاگ ) !
    همونطوری که بهتون گفته بودم بی صدا مطالب شما رو می خونم تا به این مطلب رسیدم .. اما خب صلاح دونستم که نظرم رو ارسال کنم .
    باید قبول کنیم که با وجود شبکه های اجتماعی تعامل کاربرها توی وبلاگ ها خیلی کم رنگ شده !!
    توی اکثر سرویس های وبلاگ دهی ، وبلاگ ها خیلی خوب دیده نمی شن خصوصا سرویس بلاگ آی آر!! من روزانه کلی مطلب توی گوگل جست و جو می کنم اما شاید از هر صد نتیجه ، یکی منو هدایت کنه به وبلاگ اون هم بلاگ دات آی آر !!! پس بیشترین استفاده ی وبلاگ از نظر من ، انتشار متون ما بصورت رایگان و بدون دردسر هست .
    من هم مثل شما عاشق نوشتنم و وبلاگ خودم رو دارم اما آدرسش رو انتشار ندادم تا فقط واسه خودم بنویسم و کیفشو ببرم ..
    حرفم به شما اینه ، ببینید از خودتون چی می خواید ؟ اگه هدفتون نوشتن هست ، همین جا هم مکان مناسبی هست .. اگه هم می خواید حرفه ای تر کار کنید و بهتر دیده بشید ، وبسایت اختصاصی خودتون رو راه اندازی کنید ! که قطعا نیاز به هزینه و وقت بیشتری داره !!!
    موفق باشید :)
    پاسخ:
    برادر چرا رفتید بی صدا؟؟؟ یک ایمیلی در بخش تماس با من بفرستید بهتر در ارتباط باشیم!!!
    سلام.
    لطفا به نوشتن در این صفحه ادامه بدین.

    پاسخ:
    چرا برای شما مهم است؟
  • امید شمس آذر
  • یک وبلاگ جُنگی وار داشتن به نظر من بهتر از مدیریّت همزمان چند وبلاگ تخصّصیه.
     خب ناشناسو ببندین
    دیگه چه اشکالی؟
    پاسخ:
    من نظر ناشناس را به رسمیت نمی شناسم.موفق باشید.
    کجای وبلاگ نوشتن اشکال دارد؟!
    پاسخ:
    همین ناشناس یودن شما اولینش است!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.