مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

فروشگاه زنجیره‌ای

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۷ ب.ظ
پدرومادر خواستند فروشگاه زنجیره‌ای بروند که من هم همراهشان شدم.
با خودم فکر کردم بعد از مدت‌ها، گشتی در این فروشگاه‌ها بزنم.

داخل یکی از فروشگاه‌ها شدم که دیدم یک مشتری ناگهان صدایش را بالا برد:
این چه وضعش است؟
یک قیمتی در آگهی و قفسه زدید و زمان حساب کردن، فاکتور چیز دیگریست!

فروشندگان فروشگاه، جواب قانع‌کننده‌ای ندادند و برخورد بدی با آن مرد کردند؛
خدا را شکر که مرد تنها بود و جلوی همسرش نبود که شرمنده شود:
"این که نمی‌شود هر طور می‌خواهید عمل کنید!"
و پلاستیک را با خشم برداشت و رفت.

فروشندۀ فروشگاه به طعنه گفت: برو شکایت کن هر جایی که دوست داری!

آیا فروشگاه‌های زنجیره‌ای به نفع فرهنگ و اجتماع ماست؟

اوقات همه تلخ شد و من شخصاً تصمیم گرفتم از آن فروشگاه دیگر خرید نکنم.
حتی اگر هم حق با آن مشتری نبود، باید درست قانعش می‌کردند؛ نه اینکه چنین برخورد زشتی را با وی بکنند.

شاید 2000-3000 تومان تخفیف گرفتن و یا حتی 10هزار تومان تخفیف یا کمی بیشتر و کمتر!
به خیلی چیزها نیرزد:
از بیکار شدن عباس آقای سوپرمارکت محله با اخلاق و مردم‌داری خوبش تا فشار به قشر ضعیف و آبرودار.
یکی از آزارهایی که من در این فروشگاه‌ها می‌بینم، متفاوت بودن قدرت خرید مردم و به خصوص ناتوان بودن در خرید خیلی از اقلام است.

نظرات (۱)

الان همه جا همین مساله است.
وقت کردی بهم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.