مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

حرف زیاد هست اما...

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ
حرف زیاد است، اما الآن ساعت نزدیک دوازده است و من باید پنج صبح بیدار شوم.
به همین علت امشب حرف خاصی ندارم و یا بهتر بگویم: فرصت نوشتن ندارم.
این ایام احساس می‌کنم که کمتر از هر زمان دیگری فرصت دارم.

امروز روز تعطیل به مرتب‌کردن اسناد، کاغذها، بروز کردن وصیت‌نامه و نوشتن اطلاعاتم پرداختم؛
نمی‌دانم چرا احساس می‌کنم گاهی اوقات که قرار نیست زیاد در این دنیا بمانم؛ نمی‌دانم...شاید هم وسوسۀ شیطان است.

از بعد طلاق این احساس خیلی در من زیاد شده است.
نمی‌دانم. شاید تأثیر قرص سرتالین است که به توصیۀ دکتر می‌خورم.
در عوارض این دارو آمده است:
...کاهش تمایلات جنسی، تأخیر در انزال، خونریزیهای غیرطبیعی (نقاط قرمز در سطح پوست)، آکاتزیا (عدم تحمل وضعیت نشسته)، بزرگی و احساس کشیدگی پستان یا ترشح شیر در خانمها، عوارض اکستراپیرامیدال (اختلالات حرکات عضلانی)، گرفتگی و پرش ناگهانی عضلات، تب، سرگیجه، خشکی دهان، افزایش احساس تشنگی، خستگی، تغییرات ناگهانی و بی‌اراده خلق، تپش قلب، راش پوستی، احساس خارش در پوست...

برایم دعا کنید تا عاقبت بخیر بشوم.

مولای متقیان حضرت علی علیه السلام
  • مرد مُفرد

نظرات (۴)

سلام. من نمیدونستم چنین تجربه ی تلخی از زندگی داشتین. برای زن و مرد هر دو سخته اگر در حقشون ظلم شده باشه و مظلوم ماجرا باشند.
اینکه کسی رو نزدیک‌ترین آدم زندگیت و نیمه‌ی وجودت ببینی و او خنجر به قلبت بزنه اتفاق وحشتناکیه.
واقعا ناراحت شدم و امیدوارم بتونین هرچه زودتر با قضیه کنار بیاین. 
پیشنهاد میکنم به جای قرص خوردن با مردی که مثل شما طلاق گرفته ولی دوباره زندگی شو ساخته صحبت کنید. و حتی طرح دوستی بریزید. میتونه خیلی کمک کننده باشه.
براتون دعا میکنم.
پاسخ:
تشکر.
  • آقای بیدل
  • هر تعریفی ک برای ازدواج داری ،
    چ لباس خریدن چ کندنِ کوه ،
    بهش عمل کن ...
    باور کن هر کار کنی بازم تهش یه هندونه در بستس ک جز با توکل و توسل به انتخاب خوب نمیرسه ...
  • امید شمس آذر
  • قرص نخورید.
    پاسخ:
    دکتر می‌گوید بخور!
  • آقای بیدل
  • د آخه چرا زودتر ازدواج نمی کنی ؟؟
    ببین مردد یه بار طلاق داده و حالا باز ازدواج کرده و زندگیه خوبی داره
    پاسخ:
    ازدواج لباس خریدن است؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.