مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

سرآغاز

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ
ما گدایان سرکوی توایم ای تو کریم 
مفردانیم به درگاه تو ای فرد قدیم

نمی‌دانم این چندین خانۀ مجازی‌ام است که در آن می‌نویسم. اولین وبلاگم را در سال1384 و در بلاگفا ایجاد کردم و نوشتم و آن نیز به توصیه و معرفی دوست خوبم "علی" بود که هنوز هم با یکدیگر در ارتباط هستیم.

مفرد را انتخاب کردم؛ به دلایل بسیار که شاید یکی از بهترین نام‌هایی بود و هست که می‌توانست خودم، چیستی نوشتن و حتی دغدغه‌هایم را از داشتن وبلاگ شرح دهد:
مفرد یعنی تنها، یکه، ساده، مجرد، مستقل، بنده، فرمانبردار، یگانه و... . 

مرد مفرد

تنها و مجردم که این خود حکایتی بس طولانی و شنیدنیست که سعی می‌کنم در این وبلاگ، بخشی از این حکایت را برایتان بنویسم؛
یکه و ساده زندگی می‌کنم و در حال حاضر که این وبلاگ را ایجاد کرده‌ام، هم بنده و فرمانبردار خدا هستم(در حد توان و بضاعت اندکم!) و هم یگانه! سوءبرداشت نشود! همۀ ما در آفرینش، تفکر و نوشتن یگانه هستیم.

این اسم و خانۀ جدید را خیلی دوست دارم و به قول مولوی:
چون الف گر تو مجرد می شوی 
اندر این ره مرد مفرد می شوی

امیدوارم نوشتنم در این فضا بتواند دقایق و حتی ثانیه‌هایی، حالتان را خوب کند و یا چیزی را به داشته‌هایتان اضافه کند.
از توجهتان ممنونم.
  • مرد مُفرد

نظرات (۴)

  • حمید درویشی شاهکلائی
  • سلام بر شما
    متقابلاً لینک شدید
    با تشکر
    http://masjednama.ir/page/links
    پاسخ:
    سپاسگزارم.
    مقدمهی جالب و قشنگی بود.
    پاسخ:
    ممنون از شما بانو.
    آهان

    آخه بعد از بلاگفا آوردین
    گفتم شاید ب دنیای وبلاگ نویسی مرتبط باشه

    سپاس
    سلام

    آقا ی سوال
    شما نوشتی از سال 84 اولین وبلاگت تاسیس کردی
    بعد تو توضیحات بعد بلاگفایی بودن نوشتی با بیش 20 سال تجربه
    چطوری امکانپذیره؟

    با تشکر
    پاسخ:
    منظور بیش از بیست سال تجربۀ نوشتن و دست به قلم بودن است!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.