مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

طلاق من و روحانی روانشناس

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ق.ظ
وقت مشاوره از روحانی روانشناس گرفتم و حدود چهل دقیقه‌ای خلاصه از عقد و طلاقم را بیان کردم.
از قرص‌هایی که دکتر تجویز کرده پرسید و در نهایت برایم روی کاغذی نوشت:

- باورهای غیر منطقی الیس
- باورهای غیر عقلانی الیس
- راه های شادکامی در زندگی
- معنای زندگی از نظر فرانکل
- مهارت های دهگانه زندگی
- آمادگی‌های لازم قبل از ازدواج
- مهارت های لازم قبل از ازدواج

و اضافه کرد:
مطمئن هستم اگر این‌ها را بخوانید، دیگر نیازی نیست قرص بخورید.
حالا ما ماندیم که حرف حاج‌آقا را گوش کنیم و یا دکتر مشاور روانشناس را؟
  • مرد مُفرد

زندگی بعد طلاق

نظرات (۱۳)

اجباری نیست قصدم کمک بود...اینها یک روش عمومی هست برای حال بهتر در مورد اشخاص فرقی نداره.زیادم شاید موثر نباشه.هرجور دوست دارید
پاسخ:
تشکر.
گفتم که اگر برای حالت افسردگی باشه داروی گیاهی که روانپزشک تجویز کرده بهتون بگم
پاسخ:
شما کی هستید؟ تشکر البته ولی من شما را نمی‌شناسم.
داروی گیاهی برای هر کسی یک مدل مصرف دارد. چه روانپزشکی؟ کدام شهر؟
سلام.میتونم بدونم داروهایی که دکتر دادن در رابطه با چیه؟اگر برای افسردگی باشه میتونم یه راهکارهایی بگم اگر جواب نداد بعد قرص
پاسخ:
چرا می‌خواهید بدانید؟
  • آقای بیدل
  • من فقط شنیدم یه چیزایی .
    سیستم عصبی حساسه ، قرص های شیمیایی توی بلند مدت خرابش می کنه 
    پاسخ:
    بزرگوار دکتر متخصص که تجویز کرد، می‌فرمود که تأثیری ندارد. ایشون فرد معتقدی هست که رادیومعارف و مسائلش را بسیار مثال می‌زد.
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • چرتو پرت میگن 
    من خودم افسردگی داشتم و یقینی میدونم اقلا در مسائل روانی طب مدرن و روانشناسی کار خاصی نمیتونه بکنه 

    طب سنتی خیلی موثقه من به این یقین دارم
    پاسخ:
    چه عرض کنم! ممنون از توجهتان.
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • در مورد داروش فقط میتونم بگم
    که داروهای طب مدرن رو بریزید دور 
    نسخه درمانی طب سنتی رو پیدا کنید خودتونو معتاد این قرصا نکنید 
    پاسخ:
    وقتی پدرومادر به زور می گویند تو مشکل داری، چه باید کنیم؟
    یکی می گوید نمک دریا خوب است و دیگری می‌گوید نمک دریا سم هست!
  • حسین مازوجی
  • سلام. حرف هر دو تا یکی بر یکی کم کم بچربد!
    پاسخ:
    متوجه نشدم...؟!
  • ستوده‌ی خشنود
  • سلام علیکم
    حرف حاج آقا
    معلومه که باید کتاب ها رو بخونید...

  • آقای بیدل
  • اگه واقعا بتونه کار اون قرصای لعنتی رو بکنه چرا ک نه ... ضرر داره مفرد ، زیاااااد ...
    پاسخ:
    از ضررهایش چه اطلاعاتی دارید؟
    قرص چیه میخوری؟!؟؟1
    پسر تو مردیاا قرص مورس نداره، کتاب متاب خوندن هم نداره .. اصلا هیچ زنی جز مادر و خواهرت ارزش نداره حتی وقتت رو بگیره یا گوشه از ذهنت رو ...
    اینی هم که برات اتفاق افتاده .واسه خیلی ها اتفاق افتاده تقریبا 30 درصد آدم ها اینطورن ... بی خیالی طی کن
    اصلا زن ارش وقت گذاشتن و فکر مشغول کردن نداره به خدا به این باور برسی همه چی جوره میشه
    قرص نخوریااااااااااااااا
    پاسخ:
    فعلا دو ماهی هست که به زور می‌گویند قرص بخور.برادر من! میل جنسی رو چه باید کرد؟
    شما که بهتر متوجه می‌شوی وقتی میل جنسی در بدن حبس بشود، یک مرد را دیوانه می‌کند! نمی‌کند؟
    ممنون از توصیۀ شما اما اگر راهکاری دارید بگویید.

    لطفا اطلاعات کامل از کتابها بذارید 
    ممنون
    حداقل نویسنده 
    پاسخ:
    چه کتابی؟
    آلبرت الیس؟ 
    منم مشاورم بهم خییلی کتابهاشو توصیه کرد و گفت خودش هم ازشون استفاده برده 
    کتاب زندگی عاقلانه بهم گفت و احساس بهتر یا بهتر شدن 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.