مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

هنرمندان و امام حسین(ع)

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ق.ظ
من آدم بدبین؛ همه خوب. اسمی هم نیاوردم؛ عکس را هم مخدوش کرده‌ام که معلوم نباشد مال کدام عزیز از دنیای هنر است!
هنرمند گرامی عزیز از یک طرف می‌گوید: من عااااااااااشق حسینم!

#با_حسین_حرف_بزن

و از طرف دیگر وقتی جستجویی می‌کنی، به تصاویری برمی‌خوری که... .
من نادان شما دانا! مگر امام حسین(ع) برای دفاع از حریم و ناموسش، شهید نشد و غیرت به خرج نداد؟
مگر حضرت زینب(س) حجابشان را اهمیت ندادند؟
پس من این تضاد را چطور باید جمع بکنم؟

انتقاد به برنامۀ #با_حسین_حرف_بزن

نظرات (۱۰)

دوست دارم بدونم چجوری اون شال رو تونسته فیکس کنه :) 
از عکس پایینی مشخص هست کدوم بازیگره 
پاسخ:
احتمالا با کمک یک سوزن!
خیلی‌ها هم متوجه نشده‌اند!
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام
    به نظر من قضاوت دیگران کار درستی نیست.
    تنها به قاضی بری و راضی برگردی.
    البته اشتباه نشه من از کار اون آدم دفاع نمی کنم اما اعتقادات آدم ها را نمی شه اینجوری قضاوت کرد.
    حکایت داستان موسی و شبان نباشیم.

    پاسخ:
    این هم نکتۀ ظریفی بود!! تشکر. ولی آخرش کدام رویکرد صحیح است؟
    یا ما حجاب را قبول داریم و یا نداریم؛ اگر این گونه بخواهیم نتیجه گیری کنیم، پس تمام بی حجابی ها و بدحجابی‌ها و حتی ریاکاری‌های دینی آزاد است.
    لینک رو رفتم دیدم اینکه ایشون عکس بی‌حجاب رو به صورت پابلیک میذاره باز هم برمیگرده به همون عیب ظاهریش و ندونستن فلسفه حجاب ووووووووو اتفاقا مشکل از شماهایی هست که میگید امام حسین رو فهمیدید.
    شما به بهانه این که فلان پسر یا فلان دختر اینجوری میگه اما اونجوری عمل میکنه بهش چندتا انگ میزنید بدون اینکه فکر کنید
    چندتا از شماها با پسرهای به اصطلاح قرتی که ظاهر نامناسب دارند درست و دوستانه برخورد کرید یا دخترهایی که مثل شما معتقدن چندتاشون با دخترهای بی‌حجاب درست و دوستانه حرف زدن؟ ازشون فرار نکردن یا بدتر بهشون تحکم نکردن؟
    چندتا از مومن ها رفتارشون حسینی و فاطمیه؟ چرا اونا جذب شن؟
    اینکه میگم شماها دقیقا منظورم به خود شما نیست ولی خب چون پست تون در کوبش یک فردی بود که نیست از خودش جلوی شما دفاع کنه میگم شماها
    من خودم بخاطر یک دوست چادری شدم در صورتی که حتی مادرم مسلمون نیست در صورتی که به هیچ چیز دین اعتقاد نداشتم فقط و فقط و فقط بخاطر یک دوست چادری شدم چندتای از مومنین و مومنات و مدعین فهم حسین میتونن چنین کاری کنند؟ چندتاشون کردن؟ چرا انقدر کوبش بخاطر یک عیبی که شاید از عیب‌های ما خیلی ناچیزتر باشه
    اتفاقا عیبای ما بدتره چون ظاهرمون سته با حرفمون ولی خب خیلی جاها عمل ما هم میلنگه کاش اول یه سوزن به خودمون بزنیم بعد یه جوال دوز به دیگران بزنیم
    پاسخ:
    من البته جز آن "شماها!" نیستم. باور کنید.
    من حتما نظر نخست شما را کار خواهم کرد در هفتۀ دوم مهرماه ان شالله.
    دنبال کنید با دقت مرد مفرد را!!!
    خواهش میکنم فکر نکنم محل زندگیم مهم باشه اما اگه فرقی داره که خب تهرانم
    پاسخ:
    فرقی که ندارد اما خب باعث می‌شود با مخاطب بشود بهتر ارتباط گرفت و حس مثبتی می‌دهد.
    اگر تمایل داشتید خصوصی بفرمایید ساکن کدام قسمت تهران هستید. من چندین سال خیابان پیروزی ساکن بودم و الان هم نصفه و نیمه!
    چهارراه کوکاکولا که هر تهرانی قاعدتا باید بلد باشد!!
    فکر کنم مشکل از بیان هست لینک کردم نیومد..

    خدمت شما..     

    yon.ir/Vecc9
    پاسخ:
    ممنون.
    خیلی ربطی نداره به نظرم محبت امام حسین میتونه در دل باشه اما بدون شناخت من سه سال هر ۵ شنبه زیارت عاشورا میخوندم حتی اگه به هر دلیلی تو مدرسه سر صف خونده نمیشد میخوندم و باهاش به آرامش میرسیدم
    ولی نه فلسفه عاشورا رو درک کرده بودم نه هیچ چیز دیگه نه حجاب داشتم نه به سایر واجبات عمل میکردم اما یه علاقه‌ای داشت شکل میگرفت و وقتی اون عشق تو دلم رشد کرد بزرگ شد من هنوز واقعا لنگ میزدم تو بسیاری از مسائل 
    ضمنا مگه سخنرانی رهبری رو درباره دختران بدحجاب نشنیدید؟ عیب اون‌ها ظاهریه و عیب من و شما باطنی... بخاطر اینکه تو مسئله حجاب به شناخت و باور نرسیده نمیشه گفت دلش متعلق به این جبهه نیست البته اگه حرف ولی فقیه‌تون براتون مهم باشه‌ها اگه هم نباشه که هیچی
    پاسخ:
    قابل تأمل بود کامنت شما و تشکر می کنم بابت زمانی که گذاشتید. پیشنهاد می‌کنم نای دل و دوستان کامنت شما را بخوانند. من صحبت شما را حتما در قالب یک پست منتشر می‌کنم تا نظرات دیگر دوستان را هم بگیریم؛ خیلی نکتۀ ظریفی را گفتید. نمی دانم کدام شهر ساکن هستید و اهل کجایید، اما از توجهتان سپاسگزارم.
    در مورد تناقضاتشون پستی متشر شده بزرگوار..

    اینجا کلیک کنید..
    پاسخ:
    کدام پست؟
    اینها یک مشت دروغگو و رفتاری پر از تناقص دارن..

    سپاس از شما..
    پاسخ:
    بزرگوار پس شما هم درباره این برنامه و تناقضش مطلبی بنویسید. امکانش هست؟
    سلام. عشق و حب اگر پشتوانه معرفتی نداشته باشد، کار به جایی می رسد که مصداق نؤمن ببعض و  نکفر ببعض می شویم و گرچه برای امام نذری می دهیم اما خدا را خشمگین می کنیم!!
    مثلا عزاداری می کنیم اما نماز صبح نمی خوانیم!!
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • کافر و مسیحی و بودایی هم حسین را دوست دارند و این از طبیعت حسین(ع) است 
    دوستدار حسین بودن ساده است 
    حسینی بودن سخت است
    پاسخ:
    پس دربارۀ این برنامه شما هم مطلبی بنویسید؛ خودش یک سوژه هست دیگر!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.