مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

هدف از وبلاگ‌نویسی

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ب.ظ
یکی از اصول اولیه و مهم وبلاگ‌نویسی، تعیین هدف از این کار است:
واقعاً برای چه می‌نویسیم و وقت می‌گذاریم؟
اگر تنها برای خالی کردن خودمان است، پس چرا آن را عمومی منتشر می‌کنیم؟
اگر برای مشهور شدن است، به نظر من راه بسیار طولانی و با احتمال موفقیت کم است!
اگر برای کسب درآمد وبلاگ داریم، چندان آسان نیست!
نوشتن از روزمرگی‌ها هم بیشتر به درد خودمان می‌خورد تا مخاطبان!

به اعتقاد من، هدف از وبلاگ نویسی انقدر باید والا و ارزشمند باشد که هم ما را باانگیزه نگه دارد و هم آنچه که باقی می‌ماند، برای سایرین مفید باشد.

از سال1384 تاکنون چند وبلاگ مختلف با نام مستعار داشتم که به دلایل متعدد یا نتوانستم ادامه دهم و یا به لحاظ فنی، برایشان مشکل یا مسأله ایجاد شد!
و برخی از محتواهای آنها نیز زمینه‌ساز اتفاقات و تحولات مثبت در دنیای واقعی برای انسان‌ها گردید!

با خودم عهد کردم که این وبگاه(مرد مفرد) آخرین وبگاهم باشد و با عشق بنویسم.
آهان! شاید بتوانم اینطور نتیجه بگیرم که:
عاشقِ نوشتن شدن و عاشقِ نوشتن ماندن، یکی دیگر از هدف‌های مهم وبلاگ نویسی است!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.