مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

سیده آناشید حسینی

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ق.ظ
سیده آناشید حسینی را اصلاً نمی‌شناختم.
آن زمانی که هنوز از اینستاگرام بیرون نرفته بودم اتفاقی صفحه‌اش را دیدم.
بدون شک این پست امروز هم خواسته یا ناخواسته تبلیغی برای سیده آناشید حسینی خواهد بود، اما حرف من چیز دیگری است:
همسر آناشید حسینی چه فردیست؟ پدر آناشید حسینی هم سفیر و یا از رجال است؟ مزون آناشید حسینی کجای دنیاست؟
اینها اصلاً برایم مهم نیست.

این فایل صوتی ناراحتی مجری رادیو تهران را سه بار گوش دادم؛ وقتی مجری بی‌اختیار و بدون در نظر گرفتن ملاحظات سازمانی و شغلیش ناراحتیش را در برنامۀ زنده بیرون ریخت، انگار حرف دل خیلی‌ها را زد:
"...در شرایطی که یک کارگر ساده نهصدهزارتومان می‌گیرد و اصلاً نمی‌فهمد برند یعنی چه..."
"...احتمالاً مردم ایران برگ می‌پوشند!..."
خوشحال می‌شوم برداشت، نظر و احساستان را بعد از شنیدن این فایل صوتی برایم بنویسید.

سیده آناشید حسینی
  • مرد مُفرد

نظرات (۴)

منکه اناشید رو دوست دارم و پیجش رو دنبال میکنم .حجابشم به نظرم کامله
  • سِـــــــد جَــــــواد
  • در توضیح حجاب که شد که هچ ربطی به پست نداره بگم: حجاب فقط به مو و پوشاندن محوطه نیست
    الآن این خانم عملا بی حجابه!
    حجاب علاوه بر پوشاندن مو دست ها تا مچ و پوشاندن روی پا 
    نباید همراه زینت باشه
    نباید بدن نما باشه
    و نباید انگشت نما و مایه تبرج باشه!

    با این شرایط هر پوششی خواست بپوشه که شرایط رو رعایت بکنه لازم هم نیست عملا چادر سیاه باشد


    توصیفو: یکی از این افراد آناشید حسینی، طراح لباس 25 ساله ای، است که نوع حجاب و پوشش شیک و به روز او تعداد زیای از افرادی که به حجاب علاقه و تمایل چندانی نداشته اند را به این مقوله علاقه مند کرده است.

    من :|
    حجاب :d
    سیده آناشیده :D
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • همینه دیگه میگم مجری داره میگه مثبت نگاه کنیم کسی به اینا فکر نمیکنه اکثر مردم جامعه 8 توشن گروه 9 هشون هستش آخه کسی تو ایران مد ایرانی سراغ داره . خدا به داد مردم برسید :(
    سلام ضمن تبریک عید قربان 
    یادمه یه جایی گفته بودم بعضیا از حجاب فقط موشون بیرون نیست و برخیا از بی حجابی فقط موشون بیرونه....
    موضوع من حجاب نیست، از طرفی اصلا فرقی نمیکنه ایشون یا هرکسی دختر یا عروس یه آقازاده ای باشن چون دختر آبدارچیه ماهم همچون اعتقاداتی داره.
    باید کمی دقت کنیم نگاه و سطح فهممون داره به کجا میریم
    پاسخ:
    ممنون؛ البته اعتقاد من به طور کلی این هست که حجابی که جلب توجه باشد، حجاب نیست؛ رنگ سیاه سنگین بی‌دلیل نیست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.