مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

تقدیم به شهید محمدرضا تورجی زاده

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ
عکس شهید محمدرضا تورجی زاده را خیلی وقت بود که در فلش مموری داشتم و دنبال بهانه‌ای بودم که چند خط برایش بنویسم.
این شهید در برخی محافل و نقل قول‌ها معروف به مشکل‌گشاست؛ به ویژه مشکل‌گشای ازدواج جوانان.
با گوگل هر اطلاعاتی دربارۀ این شهید می‌توان پیدا کرد که نیازی به بازتکرار در اینجا نیست.
فقط خواستم کوتاه یک نکته را به خودم و شما یادآور شوم که ارتباط با شهیدان، به زندگی معنا و برکت بیشتری می‌بخشد.
این را به تجربه رسیده‌ام که در اینجا خدمتتان می‌گویم.
امیدوارم روح این بزرگوار از بندۀ حقیر و شما راضی باشد.
التماس دعا...

نظرات (۳)

با سلام منم به این شهیدبزرگوار ارادت خاصی دارم.
بله منم تصمیم گرفتم تواین هفته برم سرمزاراین شهید...
التماس دعای فراوان...
پاسخ:
پس ظاهرا شما نیز در اصفهان ساکن هستید! شاد باشید و سرافراز.
هرکسی باید تو دوران زندگیش یه دوست شهیدداشته باشه وگرنه تواین دنیای پرهیاهو گم میشه...
پاسخ:
بله واقعا...و دوست شهید بنده این بزرگوار هست. تشکر از یادآوری خوبتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.