مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

در احترام به شما مخاطبم!

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ب.ظ
نمی‌خواستم پستی را بنویسم، اما احساس کردم در پاسخ به چندین نظر خصوصی و معدود نظرات عمومی این پست، باید چند خطی بنویسم.

عزیزان من! دوستان وبلاگی خوب من!
قصدم نه ناز کردن هست و نه گدایی وبلاگی!
نه شل‌کن‌سفت کن است و نه تصمیم احساسی.

تصور می‌کنم مرد مفرد به عنوان یک محصول تولیدی یا فرهنگی! مأموریتش تمام شده و حرف جدیدی در این فضا و نام برای گفتن ندارد.
اگر شما تصور می‌کنید اشتباه فکر می‌کنم، بفرمایید و مرا راهنمایی کنید.

نوشتن باید تأثیرگذاری قابل قبول داشته باشد؛ حداقل برای خودم.

تصور می‌کنم باید به یک وب جدید با رویکردی تخصصی(نه الزاماً علمی) برای یک موضوع بروم که هم برای نوشتنش اشتیاق داشته باشم و هم به دانش مخاطب، مطلبی بدیع اضافه نماید.

سخت است، ولی نشدنی نیست.
من تصور می‌کنم وبلاگ نویسی فارسی، خیلی فضاهای خوب و بکر برای کار کردن دارد که هنوز کشف نشده است.

در احترام به شما مخاطبم! این چند خط را نوشتم و منتی هم سر شما بزرگواران ندارم.
همین که توجه می‌کنید و توجه فرمودید، دنیایی ارزش دارد.

انتقادی هم به بیان دارم.
بارها و بارها نوشتم و گلایه کردم، اما توجهی نمی‌کنند.
نمی‌دانم چرا بیان نتوانسته محتواهایش را غنی‌تر کند و به نظر می‌رسد کمی سرگردان و بدون هدف در دنیای سرویس‌دهنده‌های فارسی وبلاگ، حرکت می‌کند.

طبیب فقط خداست.
  • مرد مُفرد

نظرات (۳)

  • حسین باقری
  • سلام دوست عزیز
    شما در عنوان وبلاگ تون نوشته اید دغدغه های یک بسیجی واقعی
    پس نباید به این راحتی برید کنار
    از طرفی همیشه حرف برای زدن هست
    امسال در چهلمین سال انقلاب و این سال پر از فتنه به نظرتون خالی کردن میدون کار درستی است؟؟؟
    بنده از سال 88 بعد از فتنه و قضیه جنگ نرم وبلاگ نویسی را شروع کردم و با وجود اینکه الان 9 سال از اون سال ها میگذره و با وجود کم رنگ شدن وبلاگ نویسی و پررنگ شدن شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام،اما بازهم وبلاگم را زنده نگه داشته ام و ماهی چند مطلب در وبلاگ و آپارات و اینستاگرامم انتشار میدهم؛توی این 9 سال سه بار سیستم وبلاگ نویسی ام را تغییر داده ام و همیشه توی انتقال مطالب کلی سختی کشیده ام ولی همیشه دامنه و آدرس اصلی وبم را حفظ کرده ام.
    http://www.sarbazeakhar.ir
    آدرس اینستاگرامم
    https://www.instagram.com/ho590
    به هر حال اگه خواستی وبلاگتون را ببندید و یا ادامه بدهید با من در تماس باشید.
    موفق باشید
  • امید شمس آذر
  • ماجرا این است کم کم کمّیبت بالا گرفت
    جای ارزش های ما را عرضۀ کالا گرفت...
  • فرید پرهمت
  • به نظرم می تونید در همین وبلاگ در یک دسته بندی مطالب مورد نظرتون رو تولید و توزیع کنید و به نظرم بمونید

    در نهایت صلاح مملکت خویش خسروان داند

    یا علی
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.