گلایه از شرکت ارائه دهنده اینترنت
يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ق.ظ
سلام و وقت بخیر
اگر اطلاعات پروفایل ما را ببینید به شمارۀ....، حکایت کشوقوس قطعی اینترنت، نویز، مراجعه، تماس، صرف زمان کردن و... تماماً ثبت شده است.
در آخرین ارتباط با ما، شرکت... و همکاران محترم نمایندگی ... شما، آقای م، همکار خوب و زحمتکش شما آمدند و بعد از بررسی فرمودند که مودم شما مشکل دارد.
من در همین جا از برخورد خوب، دلسوزانه و زحمتهای نمایندگی تشکر می کنم، اما واقعا سوال برای من است که چرا شرکت شما در تهران، به نمایندگی های خود امکانات سخت افزاری درستی نمیدهد؟
بعد از سه هفته، ما اختصاصاٌ برای مسالۀ مودم و کانفیگ کردن آن، به نمایندگی شما در ... مراجعه کردیم و پدرم نیز بودند.
ابتدا گفتند: این مودمی که آوردید هم مشکل دارد و یا شاید مشکل از آداپتور آن است.
بالا رفتند ببینند آداپتور مودم تی.پی.لینک دارند که نداشتند.
و در نهایت بعد از صرف بیست دقیقه زمان در نمایندگی، و نزدیک یک ساعت ترافیک آنجا تا منزل، عملاً چیزی دست ما را نگرفت.
جالب است که هم اکنون که ساعت، 17:31 روز ... است، اینترنت ما به هیچ وجه قطع نشده است و مشکلی ندارد.
این انتقاد را نه از جهت همکاران شما در ... که به دفتر مرکزی عرض مینمایم که نباید یک مشتری وقتی مراجعه میکند، به خاطر یک آداپتور که در دفتر نمایندگی شما موجود نیست و شرکت بهشان نداده، وقتش تلف شود.
مودمی هم که که ما بردیم، تا چند وقت پیش توسط پدرم کار میکرد و مشکلی اصلاً نداشت!
چطور ممکن است دو مودم مشکل داشته باشد؟؟
در ارتباط تلفنی با همکاران شما، مکرر میگویند بررسی کنید پریز ضد و برق، پایانه کارت خوان و... نباشد؛ آخر ما در منزل که کارت خوان نداریم...!؟!؟!
دست آخر پدر بنده به من میگوید:
...اینها خطشان مشکل دارد و این بهانهها را می آورند... .
ما که گردنمان جلوی شرکت های اینترنتی از مو باریکتر است و فعلاً چارهای نداریم جز با ساز شرکتها برقصیم: حالا مخابرات یا شرکت های خصوصی فرقی نمی کند.
اما خواهشا حداقل برای سفره کارکنان و مدیران ... هم که شده(از جهت اینکه مال حلال باشد و نارضایتی نباشد.)، یکبار برای همیشه این مسألۀ خطِّ ما را واقعاً حل بفرمایید که کلافه شدیم!
اگر مودم مشکل داشت، الان نباید نزدیک به دوساعت من بدون قطعی کار بکنم؛
قبلاً گفتند نویز دارید...نویز رفع شد؛
همکاران شما فرمودند خطوط اشکال دارد: خانه را به هم ریختیم و جنگ و دعوا در خانه توسط خانمهای خانه! خواهشا این مسائل را هم درک کنید.
طوری میگویند جابه جا کنید مودم و سیم را که انگار ما کارشناس فنی هستیم و خانۀ ما فقط یک پریز دارد و وسیله و کمد و فرش و وسایل دیگری ندارد!
اگر مودم مشکل دارد، پس چرا الان دارد کار می کند و قطعی ندارد؟
اگر نویز نیست، پس چرا این قطعیها امان ما را بریده و عمرمان را تلف می کند؟
پدر بنده هیات علمی دانشگاه هستند... آیا نباید به اینترنت مطمئن دسترسی داشته باشند؟
اگر هم واقعا شرکت... نمیتواند اینترنت باکیفیت به ما ارائه بدهد، یکبار بفرمایید که تکلیف خودمان را بدانیم.
خدا گواه است، ببینید سابقۀ خرید و مصرفِ ما را که چقدر استفاده شده و چقدر سوخت شد و رفت!
نکتۀ اول: این گلایۀ ارسالی را نوشتم که اهمیت امربهمعروف در هر اُموری را یادآور شوم!
نکتۀ دوم: اینترنت نامناسب، قطعاً یکی از دلایل رکود نوشتن وبلاگ در کشورمان است؛ نظر شما چیست؟
- ۹۷/۰۷/۱۵