فروشگاه زنجیرهای
يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۷ ب.ظ
پدرومادر خواستند فروشگاه زنجیرهای بروند که من هم همراهشان شدم.
با خودم فکر کردم بعد از مدتها، گشتی در این فروشگاهها بزنم.
داخل یکی از فروشگاهها شدم که دیدم یک مشتری ناگهان صدایش را بالا برد:
این چه وضعش است؟
یک قیمتی در آگهی و قفسه زدید و زمان حساب کردن، فاکتور چیز دیگریست!
فروشندگان فروشگاه، جواب قانعکنندهای ندادند و برخورد بدی با آن مرد کردند؛
خدا را شکر که مرد تنها بود و جلوی همسرش نبود که شرمنده شود:
"این که نمیشود هر طور میخواهید عمل کنید!"
و پلاستیک را با خشم برداشت و رفت.
فروشندۀ فروشگاه به طعنه گفت: برو شکایت کن هر جایی که دوست داری!
اوقات همه تلخ شد و من شخصاً تصمیم گرفتم از آن فروشگاه دیگر خرید نکنم.
حتی اگر هم حق با آن مشتری نبود، باید درست قانعش میکردند؛ نه اینکه چنین برخورد زشتی را با وی بکنند.
شاید 2000-3000 تومان تخفیف گرفتن و یا حتی 10هزار تومان تخفیف یا کمی بیشتر و کمتر!
به خیلی چیزها نیرزد:
از بیکار شدن عباس آقای سوپرمارکت محله با اخلاق و مردمداری خوبش تا فشار به قشر ضعیف و آبرودار.
یکی از آزارهایی که من در این فروشگاهها میبینم، متفاوت بودن قدرت خرید مردم و به خصوص ناتوان بودن در خرید خیلی از اقلام است.