مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

وظایف منتظران ظهور چیست؟

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ق.ظ
تا حالا منتظر اتوبوس یا تاکسی موندی؟
تا حالا منتظر یه مهمون یا یه دوست بودی؟
منتظر یه زنگ در ، یه تلفن ، یه پیامک...
یا مثلا منتظر اعلام نتیجه فلان آزمون یا اعلام نمرات مدرسه یا دانشگاه
یا منتظر اعلام نتیجه کنکور
تا حالا دکتر رفتی؟
تو نوبت منتظر نشستی؟
یک ساعت...
دو ساعت...
پس چرا منشی صدا نمی‌کنه؟

تا حالا تو صف نونوایی وایسادی؟
چه حالی داشتی تا نوبتت بشه؟
چقدر انتظار کشیدی برا چند تا دونه نون؟
تو همه این موقعیت ها چه حسی داشتی؟
دل تو دلت نبود...
رو پا بند نبودی...
کلافه بودی...
آهای شیعه ها...!!!
یه سوالی دارم
به انداره یه اتوبوس ، قدر چند تا نون ، اندازه نتیجه کنکور ، قدر یه زنگ یا پیامک ، منتظر امام زمان بودیم یا نه؟؟
منتظرش هستیم یا نه؟؟
بی قرارش هستیم یا نه؟؟
نبودش رو حس می کنیم یا نه؟؟
نبود صاحب رو ، نبود مولا رو ...
حس کردیم؟؟
حس می کنیم؟؟
اصلا متوجه نبودش هستیم ؟؟
دعای فرج ها بدون درک نبود آقا ، بدون درک بی صاحبی ،  بدون درک نبودنش ، مثل نامه های کوفیاست...
اما هنوز دیر نشده
از همین الان شروع کنیم ، ثانیه ها رو به یادش زندگی کنیم ، تو غم ها ، تو شادی ها ،  مبادا فراموشش کنیم ، مبادا نبودنش برامون عادی باشه مبادا نبودنش از یادمون بره...!!!

او منتظر است تا که ما برگردیم                                       ماییم که در غیبت کبری ماندیم

چقدر متظریم؟
  • مرد مُفرد

مطالب جالب دینی

نظرات (۱)

  • ꀤꈤ ꌗꍟꍏꋪꉓꃅ ꂦꎇ *ꀘ
  • به این چیز هایی که نوشتید بارها و بار ها فکر کردم 
    حتی شده که فکر کنم یه روز خودش بیاد دم در خونمون زنگ بزنه و ...
    چه بگم اونوقت :(

    متاسفانه :(

    کم ترین کاری که میکنم همین جمله تکراری هست : سعی میکنم گناه نکنم
    گاهی هم چندتا صلوات

    بیت زیبایی نوشتید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.