مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

جول اوستین در دوران بعد از طلاق

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ق.ظ
پیامبر(ص) حدیثی دارند با این مضمون که: دانش را بجویید، حتی اگر در چین باشد.

نگاه من به مسائل دینی و زندگی همیشه مبتنی بر آموزه‌های اهل بیت(س) و پیامبر مهربانی‌هاست، اما گاهی اوقات برخی از این افراد غربی، حرف‌ها و محتواهایی را ارائه می‌کنند که دست کمی از مسائل دینی خودمان ندارند.

جول اُستین(Joel Osteen) یکی از این افراد است که یکی‌دوبار کلیپ‌هایش را دیدم و برایم جالب بود و به دلم نشست. به نظر من در دوران بعد از طلاق، یکی از راهکارهای مهم کنار آمدن با این واقعیت زندگی، تماشای ویدئوهای جول اُستین است.

آیا شما پیشنهادی بهتر و یا تکمیلی برای من(و همۀ افرادی که طلاق گرفتند.) در این خصوص دارید؟

جول اوستین
  • مرد مُفرد

زندگی بعد طلاق

نظرات (۷)

آقای یک مرد که ذوق داشتید از فرزندتون که همون زنتون که همه عین همند و چهارده سکه بیشتر ارزش ندارنتون براتون زادآوری کرده.
 خجالت و حیا هم بد چیزی نیست در مورد انسان دارید اینطوری حرف میزنید؟ خودتون هم انسان هستید اگر شان خودتون این قدر پایینه دلیل نمیشه شان انسانهای دیگر رو هم پایین بیارید. 
مسخره شو درآورده تو این چند تا پست. 
انگار نه انگار دیگرانی هم هستن و میخونن. 

استرس طلاق(۷۵ واحد) بعد از استرس مرگ(۱۰۰واحد) قرار داره 
یعنی بعد از مرگ هییییییچ رویداد دیگری به اندازه طلاق به انسان استرس وارد نمی کنه. چرا؟ چون یه پیوند عاطفیه.

مسلمه که به انسان استرس وارد میشه و باید سعی کنه فکرشو متمرکز کنه و تو گذشته نمونه 
ولی با دری وری گفتن به جنس مخالف چیو میخواید ثابت کنید؟ 

اگر جناب یک مرد جوابی بخوان به این کامنت بدن من جز سکوت کاری نخواهم کرد. 
اینا رو هم گفتم چون واقعا بی ادبی و بی شرمی را به نهایت رسوندن. 
پاسخ:
در پست امشب به کامنت شما پرداخته‌ام به نوعی.
من منظورتون رو نفهمیدم 
منظورم این بود من اشتباه کردم و دیر رفتم سراغ هنر 
من پنج سال زجر کشیدم و آثار اون زجر رو بدنم موند. شما اشتباه نکنید 
پاسخ:
چه آثاری؟
سلام
تا حالا از زبان یک مرد که طلاق گرفته ، زندگی بعد از طلاق رو نشنیده بودیم...
شما خودتون میتونید منبع خوبی برای آگاه سازی باشید...
نگاه خودتون رو هم بنویسید
پاسخ:
نگاه از چه منظر؟
چرا اینقدر موضوع طلاق برات مهمه
نمیدونم تو چطور داری به طلاق نگاه میکنی
طلاق حقه قهریه توه برای بیرون کردن زنی که به نکاهت در آوردی و دیگه نمیخوای یا نمیتونی داشته باشیش ...
این یعنی تو حق داری یه زنه دیگه به نکاحت در بیاری و اگه از اونم خوشت نیومد یا نخواستی حق داری طلاقش بدی...
از اونجا که مردها احساسات عمیقتری نسبت به زن ها دارن آسیب های جدی تری هم میبینین ولی اگر همین مرد احساساتشو کنترل کنه و به واقعیت متکی باشه میبینه که طلاق یعنی حق فسخ یه معامله که دسته خودشه و اختیارش با اونه ...
حالا این نشد یکی دیگه ، حتی دومی نشد میری سراغ سومی ...
یکم محکم باش مرد که انقدر شل و وارفته نمیشه ...
تو این وسط فقط باید مراقب باشی بیشتر از 14 تا سکه که اونم زیادیشونه مهر کسی نکنی چون لیاقت ندارن ... هر کسی هم قبول نکرد برو سراغ یکی دیگه چون سر و ته همه شون عین همن هیییییییییییچ فرقی هم باهم ندارن ...

پاسخ:
چرا مهم است؟ چون فریب خوردم و ده ها دلیل دیگر. نمی‌دانم چه شهری ساکن هستید، اما خب دربارۀ این مسائل تنها می‌شود حضوری صحبت نمود.
یه چند تا از سخنرانیاشو شنیدم و منم دوست داشتم حرفا و طرز فکرشو

برو دنبال هنر 
بعد پنج سال که از این اتفاق برام افتاده رفتم سراغ هنر و حس خیلی خوبی بهم دست داده 
ورزشم خوبه به شرطی که یه چیزی داشته باشه اگه فقط بخوای بری مثلا میگم بدنسازی ممکنه بعد چند وقت ول کنی ولی اگه یه هدف داشته باشه آدم ادامه میده (من خودم اینجوری بودم) 
جدی هنر رو امتحان کن 
پاسخ:
طوری نوشتید 5سال که انگار 2000سال عمر می‌کنیم!
  • حسن مجیدیان
  • سلام. خدا قوت. وبلاگ خوبی دارید. احسنت به شما
    پاسخ:
    تشکر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.