مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

سید جعفر خاکشیر!

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ق.ظ
رفتم دیوان مرحوم "سید جعفر خاکشیر" شاعر فکاهی‌سرای اصفهانی را بگیرم، فروشنده قیمت داد: 180هزار تومان برای 58صفحه!
وقتی سری تکان دادم، ادامه داد: کپی‌اش هم 40هزار تومان!!
و من با خود اندیشیدم که از این سودهای کلان، چه چیزی به جیب آن مرحوم می‌رود؟
خدایش بیامرزد؛ این کتاب را دانلود کنید و با هر خنده‌ای که به لبانتان نشست، صلواتی برای شادی روحش بفرستید!
خاکشیر هیچ وقت ازدواج نکرد و تا پایان عمر مجرد بود تا اینکه در 26ذیقعده 1375قمری/14تیر 1335شمسی در سن 85 سالگی فوت کرد و در تکیۀ گلزارِ تخته‌فولاد اصفهان، به خاک سپرده شد.

سید جعفر خاکشیر اصفهانی

نظرات (۱)

  • حسین مازوجی
  • بدون سانسوره انگار 
    پاسخ:
    بله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.