مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

وبلاگ نویسی و لوگوی مناسب

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ
از دیگر اصول اولیه و مهم یک وبلاگ نویسی خوب، داشتن لوگوی مناسب و ماندگار هست.
اینجانب اصلاً این ادعا را ندارم که فردی حرفه‌ای هستم و یا لوگوی وبلاگم بهترین است؛ اما به عنوان یک بلاگفایی سابق که از سال1375 می‌نویسم و از سال1384 تاکنون، نوشتن و تولید محتوا را در وبلاگ دنبال می‌کنم، توصیه می‌کنم لوگویی منحصربه فرد برای وبلاگ خود داشته باشید.

حتی اگر طراح حرفه‌ای نیستید و یا توان پرداخت هزینه برای یک لوگو را فعلاً ندارید، خودتان دست به کار شوید و لوگویی ساده برای خود بسازید.

اینکه لوگو چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، در این مختصر نمی‌گنجد؛ اما یکی از توصیه‌های ساده و در عین حال جدی من به شما علاقه‌مندان به وبلاگ‌نویسی پایدار و مستمر این است که لوگویی داشته باشید که با بزرگ و کوچک شدن، تغییر پیدا نکند و قابل مشاهده باشد.


امیدوارم از مطلب امروز نیز استفاده کرده باشید.
مطالب مرتبط:

نظرات (۳)

مچچکرر از توصیه هاتون🌹
  • شاهزاده شب
  • بهش فکرمیکنم :)
  • مهدی قاسمی
  • باید خدمتتون عرض کنم که مشکل بزرگ یا کوچک شدن رو میشه با چند تا کد حل کرد
    :) 
    پاسخ:
    من بلد نیستم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.