مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

چهارشنبه شب گذشته، نزدیک به 6آدرس وبلاگ اسپم را به بیان گزارش کردم تا حذفش کنند و برای این صرف زمان، درخواست نمودم اگر صلاح دانستند، پنل کاربریم را با ریال شارژ کنند و خوشحالمان نمایند!
حتما شما هم از این دست وبلاگ‌هایی که در صفحۀ وبلاگ‌های به روز شده مانع دیدن محتواهای خوب می‌شوند، گلایه دارید.
پس دست به کار شوید و به بیان گزارش دهید و به زبان خودتان پیشنهاد که: بهترین راه رونق وبلاگ‌نویسی و حذف وبلاگ‌های اسپم و تبلیغاتی در فضای وبلاگستان فارسی، کمک گرفتن از خود وبلاگ‌های فعال است.

وبلاگ نویسی و چند آدرسه بودن

پانوشت اول: عکس تزئینی است.
پانوشت دوم: نظرتان چیست این کار را در قالب یک چالش برگزار نمایم؟

نظرات (۶)

  • امید شمس آذر
  • بیان خودش در بیان ملاک انتخاب وبلاگ های برتر گفته که: به محتوای مطالب کاری نداره. این خوبه، ولی به شرطی که شرطی هم بذاره که مطالب بلاگرها از خودشون باشه و از جای دیگه ای کپی نکرده باشن. اونوقت شاید حرفۀ وبلگ نویسی دوباره رونق خودشو پیدا کنه.
    پاسخ:
    توصیه می کنم شما هم این گلایه را مطرح کنید؛ به بنده هم جواب دادند.
  • علیرضا آهنی
  • من قبل شما 20 وبلاگت رو معرفی کردم هیچ کدام تغییری نکردند :|
    پاسخ:
    چرا قطعا تأثیر دارد. بیان پاسخ بنده را هم داد.
  • سیدحمید مشتاقی نیا
  • امیدوارم ترتیب اثر بدن
  • گیوم اِوار
  • سلام / کار خوبیه. به این میگن خود کنترلی سود آور!
    پاسخ:
    پس در وبتان دعوت کنید و یا لینک بدهید به این پست.
    من هم از این اسپم ها زیاد دیدم ، واقعاً شایسته محیط حرفه ای بیان نیست که همچین وبلاگ هایی داشته باشه.
    چالش عالیه ، موافقم. :)
    پاسخ:
    اگر عالی است، از این پست حمایت کنید یا محتوایی مشابه به عنوان پست منتشر نمایید.متشکرم.
  • حسن قاسمی
  • فکر نمی نمی کنم که جواب بده
    مثلا چقدر آدم میتونه گزارش بده
    یعنی حد یقف که نداره، اینا بسته باشه باز افراد دیگه میان راه میندازن

    بهترین کار اینه که خود بیان یک حرکتی بزنی و وبلاگ های که در یک زمان، مطلب مشابه منتشر می کنن رو شناسایی و حذف کنه

    البته از یک جهت وجود این وبلاگ ها برای بیان خوبه، به هر حال فضای وبلاگ فضای دارای رکودی هست، وجود این وبلاگ ها از حیث کمی، آمار حجم اطلاعات بیان رو بالا میبره

    پاسخ:
    مطمئن باشید قطعاً جواب می‌دهد؛ راهش این است که شما و سایر دوستان در محتوایی به این موضوع اشاره کنید در یک پست جداگانه و یا به همین پست وبلاگ بنده در یک پست وبلاگ خودتان لینک بدهید و دعوت کنید. اطلاع رسانی ساده.
    پلتفرم ویرگول از همین سیستم بهره می برد:
    کنترل پست ها توسط خود کاربران: سیستم گزارش.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.