مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

ریز مکالمات همراه اول و... طلاق

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ
پنج‌شنبه رفتم و ریز مکالمه‌ام را گرفتم تا شماره‌های جدید همسر سابق را به پدر بدهم.
پدر ول‌کن قضیه نیست و شاید هنوز باور نکرده این طلاق را.
می‌گوید: من باید با او حرف بزنم که چرا این کارها را کردند؟
می‌گویم: پدر! تبعاتش را خودت قبول می‌کنی؟ توهینی...فشار روحی...؟
می‌گوید: بله! یک سری مسائل باید برایم روشن شود.
می‌گویم: خودش گفت سر این قبری که گریه می‌کنی، مرده نیست؛ برو بساطت را جای دیگری پهن کن!
پدر می‌گوید: باشد؛ من باید حرف بزنم!

دیگر ادامه ندادم و بحثی هم نکردم.
پرینت سیم‌کارت همراهم را گرفتم و شماره‌هایش را درآوردم.
چه می‌خواهد بگوید یا بپرسد، نمی‌دانم؛ اما خوب می‌دانم که نه من بودم که درخواست طلاق دادم و نه فردی را که بر روی لجاجت خود اصرار دارد، می‌توان زورکی به زندگی برگرداند.
  • مرد مُفرد

زندگی بعد طلاق

نظرات (۷)

تاریخ عقدتون رو چکار دارم آخه؟ میگم از موقعی حرف طلاق اومد به دو ماه تموم کردین؟ 
من که نگفتم دوران عقدتون دو ماه بوده
کامنت منو دوباره ببینید 
اینو شما نوشتید: 
درخواست طلاق وی آخر آخر مهر پارسال...و طلاق 20 آذر پارسال.
پاسخ:
بله. و تاریخ عفد: بهمن سال قبلش! همیشه نتیجه هایتان را اینطوری می‌گیرید؟
۱. عجب که به دو ماه از هم جدا شدید 
عجب زحمتی کشیدید برا نگهداری زندگی مشترکتون 
۲. شناسنامه تو دوران عقد پاک میشه 
هیچ کاری هم نداره 
به شرطی که طلاق بائن بوده باشه و عروسی نکرده بوده باشید 
۳. والا من هنوزم هضمم نمیشه به دو ماه جدا شدید؟ یعنی خواستید از هم کم نیارید دیگه، آره؟ 
ببخشید می دونم دارم قضاوت می کنم ولی ارزش زندگی مشترک بیشتر از این حرفاست 
اون وقت دو ماه والا هم طلاق توافقی و مشاوره هاش طول می کشه 
مثل اینه بگیم طرف گفته طلاق 
جواب شنیده بریم! 
:| 

سلام علیکم یادم رفت سلام کنم 
پاسخ:
دو ماه جدا نشدیم!
همین ک زود تکلیفتون روشن شده . یه نفرو میشناسم ک به امید بهتر شدن اوضاع بچه هم آوردن ولی اوضاع بهتر نشده و کلا در طلاق عاطفی به سر می برن ...
شما وضعت خوبه مفرد جان از خیلی های دیگه . اسمِ تو شناسنامه این روز خیلی زیاده .
پاسخ:
والله چه عرض کنم. دیشب که خوابیدم، ناگهان به این فکر افتادم که 31سالم هم تمام شد و هنوز فرزندی ندارم. یک آن دلم گرفت...بگذریم. تشکر از توجهتان.
مرد مفرد را امروز نماز ظهر دعا بفرمایید.
این ک توی دوران عقد بوده باز جای شکر داره . مفرد جان ایشالله مثنی ببینمت ب زودی ...
برادر من از شما دو سال بزرگتره و همچنان مفرد ، به نظرم سن ک بالا میره امر ازدواج سخت تر میشه ...
انشاالله موفق باشی ...
پاسخ:
دوران عقد دقیقا منظور شما چیست؟ شکر از چه جهت؟
اسم ایشان در شناسنامۀ من هست و هیچ وقت پاک نخواهد شد!!
البته ناشکر نیستم؛ شکر که بدتر از بد نشد!!!
مفرد جان خدا بزرگه ...

تازه این اتفاق افتاده ؟؟
بعد از چه مدت زندگی ؟
زیر یه سقف یا دوران عقد ؟
قابل حل نبود مشکلات ؟؟؟
پاسخ:
زمانش مهم نیست اما چون پرسیدید:
درخواست طلاق وی آخر آخر مهر پارسال...و طلاق 20 آذر پارسال.
سؤالات شما کوتاهه و پاسخ‌ها می‌تواند بلند باشد اما کوتاه بگویم:
- دوران عقد بود؛
- قابل حل نبود!

نکته: هدف من دردودل نبوده بلکه بیان مشکلات یک مرد مطلقه بوده و هست.
از توجه و لطفتان متشکرم.
در این ایام، مرد مفرد را یادتان نرود.
چطور بدن اطلاع خانواده جدا شدین!؟!؟
باورم نمیشه
پدرتون حق دارن و شما حق نداشتین قبل از طلاقتون از اونها اجازه نگیرین!
پاسخ:
بدون اطلاع نبوده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.