مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

برادر بزرگتر به منزله پدر است.

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ
امشب از شب‌هایی است که رغبتی به نوشتن ندارم و یا بهتر بگویم مطلب دندان‌گیری برای شرح دادن ندارم!
برادرم دو روزی از تهران به اصفهان آمد تا برای مراسم خواستگاری خواهرم حضور داشته باشد. هم‌اکنون دارد کارهایش را انجام می‌دهد و وسایلش را می‌بندد که با اتوبوس ساعت 23:30 به تهران برگردد.
به تازگی سربازیش را تمام کرده و اخیراً در یک شرکت خدمات طراحی و معماری مشغول به کار شده است که فعلاً حقوقی به او نمی‌دهند.

دلم نیامد بدون پول و کمک مالی راهیش کنیم.
از عابربانک فعلاً صدهزارتومانی گرفتم تا به وی بدهم و بعد نیز به توصیۀ پدر، یک – دوماهی به کارتش مبلغی را واریز کنم؛
چه کنم دیگر: برادر بزرگتر به منزله پدر است.
  • مرد مُفرد

نظرات (۱)

کلا خواهر یا برادر بزرگتر همیشه حمایتگر هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.