مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

عید غدیر بدون کلیشه

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۸ ق.ظ
روزۀ عید غدیر برابر با روزۀ تمام عمری هست که از خدا می‌گیریم! یکی از نکات جالبی که دربارۀ این روز عزیز خوندم، همین عبارت بود که تصمیم گرفتم به جای پیامک‌های آبکی برای دوستان بفرستم که دو فایده داشت: هم یک مطلب را آموزش دادم(و یا شاید یادآوری!) و هم پیامکم را دارای ارزش بیشتری نسبت به پیامک‌های از قبل آماده کردم.
کار دیگری که کردم، این بود که امروز را روزه بگیرم و خود به پیامکم عمل کرده باشم! ثواب این روزه را هم هدیه به محضر پیامبر عزیزم حضرت محمد(ص) و مولای متقیان، امیر مؤمنان حضرت علی علیه‌السّلام می‌نمایم و امیدوارم کمی از حق مولایمان علی(ع) را که بر گردن دارم، ادا کرده باشم. عیدتان مبارک.
  • مرد مُفرد

مطالب جالب دینی

نظرات (۴)

سلام

قبول حق باشد ان شاالله

عیدتون هم مبارک

التماس دعای خیر
خوش ب حالت :)
چه خوب قبول باشه و التماس دعا .
عیدتون مبارک
  • علی علیزاده
  • سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
    ببینید
    پاسخ:
    هرزنامه شده نظرتان. لطفاً خراب نکنید فضای وبلاگ نویسی را با این کامنت‌ها. عمرتان را تلف نکنید!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.