مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

چرا وبلاگ؟

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ
عاشق وبلاگ و وبلاگ نویسی هستم، چون رسانه‌ای از خود دارم و احساسات و دیدگاه‌هایم را به وسیلۀ آن منتشر و ماندگار می‌کنم. وبلاگ نوشتن، وظیفه‌ای است که احساس می‌کنم نسبت به آحاد جامعه و مردم اطرافم دارم؛ به خصوص آنهایی که زبان حرف زدن و یا قدرت نوشتن مسائل و دغدغه‌هایشان را ندارند. وبلاگ، فضایی است که چیزهایی را در آن منتشر کنم که اگر روزی در این دنیای فانی نبودم، هر مخاطبی با خواندن مطالب آن زیر لب بگوید:"دمش گرم!" و لذت ببرد. وبلاگ نوشتن یکی از بهترین ابزارها برای رشد و توسعۀ فردی برای هر انسان فرهیخته و اهل تفکری است که می‌تواند با آن به آرامشی وصف‌ناپذیر برسد.

نظرات (۴)

  • سِـــــــد جَــــــواد
  • عَخ عَخ عَخ ما رو گیر انداختی مرد مفرد :)
    تنکیو سو ماچ
    سلام

    ممنون بابت دعوتتون :)
    پاسخ:
    زنده باشید هاژ محمود!
    سلام
    منم علاقه ی خاصی به نوشتن دارم و سالهاست که مینویسم... قلم ذهنتان مستدام
    سلام
    منم علاقه ی خاصی به نوشتن دارم و سالهاست که مینویسم... قلم ذهنتان مستدام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.