مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

وبلاگ نویسی و چند آدرسه بودن

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ
امیدوارم روزی در وبلاگ‌نویسی فرا برسد که حتی یک وبلاگ غیرمفید در لیست وبلاگ‌های به روز شده نباشد. پیدا کردن وبلاگ‌های مفید و با محتوا سخت است؛ و یافتن وبلاگ‌های با ساختار و هدف سخت‌تر.
منظورم از وبلاگ‌های مفید و با محتوا، وبلاگ‌هایی است که به هر قیمتی به روز نمی‌کنند و در هر پست، یک نکته را به مخاطبان خود یاد می‌دهند. وبلاگ با ساختار نیز وبلاگی است که هدفمند و با ارزشِ دوسویۀ مدیروبلاگ-مخاطب، فعالیت می‌کند.
یکی از آفت‌های وبلاگ‌نویسی که البته ارائه‌دهندگان این سرویس‌ها نیز به آن توجهی نمی‌کنند، چند آدرسه بودن و ارسال پست‌های هرز و اسپم‌گونه است. برخی وبلاگ‌نویسان(به ویژه آنهایی که مقاصد انتفاعی و کسب پول مد نظرشان است.) تصور می‌کنند که با چند آدرس به موفقیت بیشتر و در عین حال سریع‌تر دست پیدا می‌کنند؛ در حالی که عکس این ماجرا رخ می‌دهد و به قول قدیمی‌ها: یک ده آباد به از صد ده خراب.

البته این انتقاد به سرویس‌های وبلاگ‌نویسی نیز وارد است که چرا در سیستم و الگوریتم‌های خود به راحتی اجازه ایجاد و حتی نشر محتواهای هرز را می‌دهند؟
به هر حال اگر قصد رشد در وبلاگ‌نویسی را دارید، توجه کنید که ضررهای چند آدرس داشتن بیشتر از منافعش است و این کار همانند فردی است که همزمان دنبال چند خرگوش می‌دَوَد!

نظرات (۳)

  • شاهزاده شب
  • خیلی کم لطفی میشه به فضای وبلاگستان...
    پاسخ:
    بله قطعا!
    سلام 
    داشتن ادعا در هر حوضه ای مایه ی خودبرتر بینی کاذب میشه ، ما دنیا نیومدیم که بخوایم دچار خودبرتر بینی کاذب بشیم 
    این جمله همیشه تو ذهن من هست ، ادعایی در خصوص وبلاگنویسی ندارم اما سعی می کنم وارد هر کاری که میشم درست انجام بدم حداقل خودم به خودم امتیاز صد رو بدم حتی اگر دیگران امتیاز پایینی بدم ،مهم فکر و حس خودم نسبت به کاری که می کنم 
    منو ببخشید بابت طولانی شدن نظرم 
    موفق باشید 
    پاسخ:
    سلام. خواهش می‌کنم.ممنون از کامنت شما اگرچه ای کاش می‌شد حضوراً صحبت کرد دربارۀ مطلب شما.
    بسیار عالی و به جا بود این نکته
    پاسخ:
    تشکر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.