مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

ISC و وبلاگ‌نویسی

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷ ب.ظ
مقالۀ مدیریتی‌ام که در ISC پذیرفته شد، احساس می‌کنم وظیفه‌های دیگری هم دارم.
احتمال زیاد در روند بروزرسانی تغییراتی ایجاد نمایم و بر کیفیت پست‌هایم بیشتر تمرکز کنم.
شاید هم به خانۀ جدید نقل مکان کنم...نمی‌دانم.

هنوز تصور می‌کنم گمشده‌ای در وبلاگ‌نویسی دارم که هنوز به آن نرسیده‌ام و این عطش نوشتن، تمامی ندارد!

حس غریبی دارم. چندین ماه برای مقاله‌ام زحمت کشیدم و از خواب و استراحت و تفریحم زدم؛ اما ارزشش را داشت و تازه متوجه شدم بالاخره باید یک فرقی با افراد عادی داشته باشم؛ حتی در وبلاگ‌نویسی!

الان که دارم این پست را می‌نویسم، چشمانم از بی‌خوابی دارد می‌سوزد.
روز شلوغی را داشتم و باید ذهنم را منظم‌تر کنم.

ISC

کشور خیلی کارهای بر زمین مانده دارد که ای کاش هزاران سال عمر داشتم که بتوانم تمام آنچه در ذهنم است را برای این آب‌وخاک خرج کنم؛ اما افسوس که ما آدمیان، عمر محدودی داریم.

به موضوعات وبم که نگاه می‌کنم، این پراکندگی آزارم می‌دهد:
آخرش به دنبال چه برای مخاطب هستم؟
ارزش‌های شهدا؟
تجربه‌های طلاقم؟
مسائل سیاسی؟

هم می‌خواهم بگویم آنچه را که بر ذهن و قلبم فشار می‌آورد و هم نمی‌دانم از چه بگویم با این زمان و عمر محدود!

اگر نگویم، می‌ترکم و اگر بگویم هم مخاطبم می‌ترکد!

حس می‌کنم خیلی خیلی زمان کم دارم و شاید برنامه‌ریزی درستی ندارم...نمی‌دانم.
شاید هم خسته هستم.

اما می‌دانم که فضای وبلاگ فارسی نباید از بین برود و محتوای خوب همیشه باید تولید شود.

دیگر باید بخوابم! چشمانم باز نمی‌شود!!
  • مرد مُفرد

نظرات (۱)

  • فرید پرهمت
  • cite رو میدونستم و citation رو بر اساس اون حدس زدم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.