مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری 1400

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ
بازی خاطره‌انگیز ایران-استرالیا را که تماشا می‌کردم، به فکرم رسید که: اگر خداداد عزیزی کاندیدای ریاست‌جمهوری سال 1400 بشود، چندتا رأی می‌آورد؟
فکرش را چند لحظه بکنیم، به نتایج جالبی می‌رسیم.

از تیتر جالب توجه این پست برای خبرنگاران که بگذرم!
به اعتقاد من می‌توان از محبوبیت این چهره‌های معدود در کشورمان، برای وحدت سیاسی در کشور بهره برد.

می دانید که در یک حرکت دسته جمعی، وحدت کلمه، ضامن همه ی امور است. بدون وحدت کلمه، حرکت دسته جمعی امکان ندارد؛ ولو آن حرکت، متوقف به پنج یا ده نفر آدم باشد. اگر همان ده نفر، با یکدیگر همسخن و همکلام نباشند و همکاری نکنند، امکان ندارد که آن کار پیش برود.
مقام معظم رهبری، حدیث ولایت، ج ۶، ص ۵۰

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری 1400

نظرات (۱)

  • سیدحمید مشتاقی نیا
  • البته باید خود خداداد تو تیم هایی که قرار گرفته چقدر عامل وحدت بوده چند عامل انشقاق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.