مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

افزایش بازدید وبلاگ با تکیه بر محتوای بافایده

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۷ ق.ظ
اگر در دنیای وبلاگ‌نویسی، حرف بافایده‌ای برای گفتن نداشته باشیم، دیر یا زود دنبال نمی‌شویم و این عدم توجه، یعنی مرگ وبلاگ.
این سؤالی است که من شخصاً هر روز از خودم می‌کنم که دربارۀ چه بنویسم؟
مخاطب من چه می‌خواهد و دنبال چه چیزی می‌گردد؟
کدام تیتر او را به وجد می‌آورد؟
و کدام مطلب یا تیتر باعث می‌شود دیگر من را دنبال نکند؟
به عنوان یک وبلاگ‌نویس، هربار پستی را منتشر می‌کنید، قبلش از خود بپرسید:
این مطلب من قرار است چه مشکلی را از جامعه و حتی بشریت! حل نماید؟

من اقرار می‌کنم که خود در این موضوع ضعف دارم و همین وبلاگ خودم نیز مصداق کامل پاسخ به این سؤال نیست.
پس به هم کمک کنیم که محتوای ارزشمند را منتشر و ماندگار نماییم.

نوشتن حرفه‌ای وبلاگ

نظرات (۲)

  • دانشجوی همیشگی مدیریت
  • یاداوری ارزشمندی بود.متشکرم
  • حمید درویشی شاهکلائی
  • سلام بر شما
    یکی از کارهایی که در مسجدنما انجام شد، این بود که مخاطبان مسجدی خودشان از قبل فعال فرهنگی بودند و تولیدات خوب  و بعضاً ابتکاری در حوزه‌های مختلف نیازمندی‌های مسجد (اعم از نشریه، پوستر، کارت مکبری و...) داشتند. هنوز هم برخی مساجد تولیدات خود را در سایت بارگزاری می‌کنند. شما هم اگر تولیداتی دارید که برای دیگران مفید است، بفرستید. یک نام کاربری و رمز عبور می‌دهیم تا بتوانید آن‌ها را بارگزاری کنید.
    تولیدات ارسالی با اسم شما منتشر می‌شود.
    پاسخ:
    ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    مرد مفرد

    در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
    ره نیست در این دایره همتا و قرین را

    عاشق نوشتن هستم؛
    یک بلاگفایی سابق!
    با بیش از 20سال تجربه!!
    اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
    از توجهتان متشکرم.