مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

مرد مفرد

دغدغه‌های یک بسیجی واقعی

شهید محمدتقی گرائیلی؛ محب امام زمان

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ
نویسنده(مهدی قائمی امیری) در صفحات آغازین کتاب دربارۀ علت نگارش، چنین آورده است:
آری؛ سال‌ها عکس این شهید در اتاق پدرم بر دیوار نصب بود تا اینکه نقل مکانها و رفتن از خانه‌ای به خانه دیگر از عکس این شهید هم اثری به جا نگذاشته بود و کمتر از او صحبت می‌شد، دیگر کسی نمی‌پرسید که: همسر و فرزندان شهید گرائیلی کجایند؟ چه می‌کنند؟ چه بر سرشان آمده؟ و من هم  این شهید را اندکی فراموش کرده بودم. تا اینکه شبی در عالم رؤیا حضرت ولی عصر علیه السلام را دیدم که بازوی چپ شهید گرائیلی را با دست راست مبارکش گرفته، به سمت من آورد و فرمود: «درباره این بنویس!» با حال عجیبی از خواب بر خاستم؛ در این فکر بودم که من چیزی دربارۀ این شهید بزرگوار نمی‌دانم، اما چون امر امام زمان(عج) بود تصمیم گرفتم اگرچه خیلی کم دربارۀ او بنویسم.

شهید محمدتقی گرائیلی؛ محب امام زمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مرد مفرد

در دایره ٔ ملک تویی نقطه ٔ مفرد
ره نیست در این دایره همتا و قرین را

عاشق نوشتن هستم؛
یک بلاگفایی سابق!
با بیش از 20سال تجربه!!
اینجانی مکانی است که دغدغه‌هایم و آنچه را که احساس می‌کنم شاید برای دیگران مفید باشد، ماندگار می‌کنم.
از توجهتان متشکرم.